Уже кілька років в мережі ходять чутки про появу нового бюджетного хіта від Apple – iPhone SE 2. Так, пристрій чекали восени 2018 року, але замість цього покупцям запропонували “бюджетний” XR за ціною в 23 тис. Грн. Його продовжили чекати і в 2019 році, але навіть незважаючи на те що в мережі з’явилася велика кількість витоків, що вказують на плани компанії таки здійснити повернення легенди, “яблучний” смартфон знову не побачив світ. Режим “очікування” продовжився і в 2020 році. Однак в плани багатьох компаній, і Apple зокрема, втрутилася пандемія коронавирусной інфекції, тому довгоочікуваний анонс довелося перенести. І ось нарешті сьогодні купертіновци презентували девайс. Так які можливості отримав iPhone SE 2020 і чи є виправданим настільки довге очікування?

Пандемія коронавирусной інфекції значно вплинула на світову економіку, принісши збитки в різні сектори: нафтової, туристичний, транспортний, а також технологічний.

Наприклад, оскільки велика кількість компаній – виробників смартфонів зосереджують свою робочу силу в Китаї (зокрема, Huawei, Xiaomi, ZTE, Samsung), з огляду на її дешевизну, то карантинні заходи і дестабілізація ситуації в світі змусили їх припинити роботу на заводах і обмежити світові поставки своєї продукції.

Такий стан речей стало реальністю і для Apple, якій саме через припинення роботи заводів довелося перенести один із заходів, заплановане на березень. Саме там, за словами відомого аналітика Мінг-Чі Куо, компанія повинна була представити довгоочікуваний iPhone SE 2, або iPhone 9.

Під загрозою зриву виявляються і поставки флагманського iPhone 12, який за одним із сценаріїв може побачити світ в жовтні-листопаді, а за іншими – вже в грудні.

Коронавірус також впливає і на купівельну спроможність громадян, тому, здавалося б, не дивно, що компанія в лютому продала вдвічі меншу кількість смартфонів в Китаї, ніж за аналогічний період минулого року. Однак насправді Apple в Китаї і без коронавируса переживає не найкращі часи. В кінці 2019 року обсяги реалізації смартфонів iPhone впали на 35% через високу вартість останніх моделей і малих змін в нових моделях в порівнянні з попереднім поколінням. Чи пов’язано це з Huawei, яка продовжує агресивно нарощувати частку на локальному ринку після санкцій з боку США, або ж проблема в самих “яблучних” смартфонах на тлі доступності та широкої варіації інших пристроїв, аналогічних їм аналогів на Android, але купертіновци вирішили зробити “хід конем “і за допомогою легендарного хіта (бюджетного SE) зайняти частину ринку недорогих пристроїв.
iPhone SE 2020

У мережі довго велися дискусії щодо того, як буде називатися довгоочікувана модель нового бюджетного iPhone, і це була чи не найбільша секретна інформація: iPhone SE, iPhone SE 2 або iPhone 9? Компанія зупинилася на оригінальній назві, зазначивши рік випуску, – iPhone SE 2020.

Нагадаємо, що iPhone SE називають модель 2016 року випуску, яка має корпус iPhone 5s і процесор від iPhone 6s.

iPhone SE був спроектований для потенційних покупців, які не мають грошей або ресурсів, щоб купувати останні моделі, але також хочуть отримувати нові можливості.

Техноблогери і експерти відзначають, що нинішній SE стане справжнім хітом продажів для користувачів iPhone 6, адже для них з минулого року оновлення операційної системи перестало бути доступним (iOS 13 не буде доступним для старих версій iPhone – 5s, 6 і 6 Plus).

Характеристики. Пристрій оснащений 4,7 “HD-дисплеєм і скляним корпусом (як і попередник, нова модель взяла основні моменти дизайну інших відомих моделей: iPhone 8 і 7).

Цікаво, що про розміри, та й взагалі підтвердження випуску новинки, стало відомо ще задовго до презентації завдяки “злити” в мережу скриншоту з офіційного сайту компанії, де говориться про продаж захисного скла від Belkin InvisiGlass Ultra Screen Protection для моделей SE, 7 і 8 .

Чому ця інформація так зацікавила інсайдерів? iPhone SE 2016 року має 4-дюймовий екран, отже захисне скло для цієї моделі ніяк не може бути схожим з захисним склом моделей 7 і 8. Незабаром Apple відредагували цю інформацію, прибравши SE з переліку. Не виключено, що це було зроблено самими купертіновци з метою підігріти інтерес і нагадати спільноті про майбутню новинку.